Saturday, December 11, 2010

And, every year on this day.....







...everything is so special!

Tetambah bila balik kampung and tengok kat atas meja ada kad dalam sampul dari
'kawan' yg teristimewa.

So sweet!

Kepada kawan;

"Terima Kasih ye Kawan sebab bagi kad tu."




Actually aku suka No 11. Dulu bila result SRP dapat 11, rasa best sgt sbb itu memang target aku even 11 agg. takde la bagus mana pon tapi sebab nombornya sama dengan nombor on this day.



10 yrs ago, on this day aku dapat hadiah besday yg pertama.



5 yrs ago, kat Ge'ant Hypermarket aku dgn Wak Halim kena soal siasat dengan polis France.

Dan, banyak menda lain lagi yg berlaku on this day dalam hidup aku, tak yah nak story sangat. Samada happy or tak, samada ianya memberi impak or tak, samada gagal atau suksess, everything is so special!



Again, thanks a lot 'Kawan'.


No comments: