Sunday, September 19, 2010

jalan-jalan cari pasal @BANgSAR

Selamat Hari Malaysia.
Actually foto ni semua di snap pada malam Hari Malaysia 16 Sep 10 dan tak perasan sebenarnya bateri camera dah weak pon, so foto ni di snap dengan camera handphone je. Apapun aku rasa puas hati gak. Cantik jugak kot....kan? =)






The best thing waktu jalan jalan cari pasal tu is rasa nak minum, hehehe...then singgah kat satu cafe, aku rasa cafe melayu. So, tengok tengok menu dia..kira boleh tahan la. Semua jenis kopi terbaik kat Malaysia ada kat cafe tu kecuali Kopi Cap TV Kluang. Dan yang paling special di antara menu tu ialah pisang abu rebus dicicah dengan kelapa parut dan sambal bilis, pastu ubi kayu rebus dicicah dengan kepala parut dan sambal bilis jugak la. Susah beb nak cari kat KL ni, if kat Aloq Setaq memang aku tau mana nak cari menda ni sambil lepak lepak santai.

So, aku ngan sorang kawan ni pon nak cuba try test la ubi kayu dicicah dengan kelapa parut dan sambal bilis. Bukan nak cakap la, but not bad! Boleh sangat la kalau nak bagi kredit kat cafe ni. Aku plak dok perati meja ke meja, memang ramai gak la yang cuba try test hidangan tu. Boleh pegi la.

Orang cakap; Not bad is better than Not good!.


" I rather have a moment of wonderful than a lifetime of nothing special."


No comments: