Tuesday, January 31, 2012

#19 - After All...




First of all,
Happy Birthday to AzwanFahmi
May alllllllllllllllllllllllllllllllllll your dream comes true.





Dan, satu keputusan yang aku takmo buat sebenarnya.
Tapi aku buat juga atas sebab-sebab yang aku sendiri saja yang tahu.

Aku akan stop untuk seketika!
Maksudnya, takkan ada entri di blog ini untuk suatu tempoh masa.



Dan, aku pon takkan menjengah ke blog ni dalam jangkamasa tersebut.

Kepada yang selalu menjengahkan muka ke sini, Terima Kasih Daun Keladi.
Aku bukan stop untuk selamanya tapi untuk seketika cuma.

Assalamualaikum.



4 comments:

Unknown said...

I hope everything is alright..take care...:)

Anonymous said...

The text is promising, will place the site to my favorites..!

Anonymous said...

Thank you for your work. Article helped me a lot.

Anonymous said...

A round of applause for your article post. Really thank you!

nyummy!

all in sketch mode