Sunday, August 19, 2012

#25 - Aku @ Last day of Ramadhan

Just untuk membanyakkan catatan menjelang Syawal.
Abah dibenarkan untuk balik merayakan eidul fitri di rumah bersama-sama kami sekeluarga.

'Di minit-minit terakhir' Ramadhan, aku berkesempatan untuk pergi mengambil Abah di HAT, Lumut. Di sana aku berkesempatan melihat staf-staf di HAT, Lumut mencuci kaki Abah yang selesai menjalani 'pembuangan' bahagian tertentu.

Di kesempatan di ruang yang tak seberapa ni, aku nak ucapkan Jutaan Terima Kasih kepada staf-staf kat situ yang dengan mesra, sabar dan ramah menjaga Abah kat sana walaupun pada hari aku pergi mengambil Abah hanya tinggal Abah sorang je kat wad tu yang belum diambil oleh anggota keluarga.




Depa tetap melaksanakan tugas seperti biasa menjaga Abah dengan baik. Terima kasih kepada staf yang bertugas. Sebelum balik sempat aku ucapkan terima kasih dan selamat menyambut hari raya untuk depa.





Yang pasti sabtu nanti aku kena hantar Abah ke Lumut semula. Tu je.




1 comment:

Anonymous said...

semoga menjadi anak yg soleh..bakal menjadi penghuni Syurga Firdaus kelak..Amin :)

nyummy!

all in sketch mode