Friday, January 21, 2011

Fariz Imran

Macam yang telah dijanjikan dalam entri lepas,
inilah dia antara foto yang kedapatan untuk dipaparkan kali nih.


Setelah puas aku search mencari maksud 'Fariz' at last aku ketemu juga,
but aku pon takde la sure hundred percent maksud dia.

Jadinya, maksud 'Fariz Imran' adalah lebih kurang camni la.
Fariz dalam bahasa Arab = Arch
Imran = A prophets name


Time kegilaan kat IRC sangat meninggi, lebih kurang antara tahun 95 - 99 aku ada kenal sorang kawan yang guna nick name dia as Faris Imran. Mamat ni is a Chinese Guy dan dia ni agak femes la kat webnet. Honestly aku suka nama Faris Imran tu.
But my 'neu fwen' ni ada nama sebutan nya almost or very close to that name.

Tapi maksud nama Faris Imran tu ialah 'Imran Pahlawan Berkuda',
sebab 'faris' tu dalam bahasa Arab bermaksud 'horseman' atau 'knight'.

Welcome to our family Fariz Imran!

5 comments:

Unknown said...

comel sgt fariz!;)

Eyza said...

He's gorgeous.. Congratulatios to both mom n dad..

S4Z said...

TQ eyza, your congratulation tu akan dipanjangkan kepada mak & ayah dia nnt. insya Allah. =)

Iloveyouu said...

eeeiiiii.... cute nyer.
comel3.. geram la tgok. ;)

S4Z said...

zati,

dia memang comel pon! huhuhuh..