Sunday, January 2, 2011

Terima Kasih untuk semua!



Post pertama untuk tahun 2011. =) Juz nak ucapkan TERIMA KASIH kepada semua yang memberikan sokongan terhadap blog aku yang takda apapapa ni, yang menghargai hasil 'tampalan' aku yang aku dah letak kat blog ni even semua tu takde la kemas n bagus sgt pon. Tapi, since raya puasa tu hari aku perasan semua tu sebenarnya diberi perhatian gak even sket. Tak isah lah sebab aku pon tak harap sangat but beberapa orang kawan minta aku buatkan 'tampalan' utk ucap selamat hari raya, then slowly...kat opis pon dorg minta bagi idea & pandangan tentang set up untuk buat wall poster untuk opis, in fact terbaru gambar A109 LOH ada diletakkan kat banner 5S. So, ok la, happy juga bila tengok semua tu, macam satu galakan satu inspirasi untuk terus 'menampal'... =). Even as suka suka.

Errr...TQ kepada Farah Waheeda, sebab dok bertanya camna nak buat semua tu. Kepada 2-3 org opismet juga yang dok suruh ajar cara nak tampal tampal nih. TQ

Dan, ada juga yang menyukai foto-foto yang dipaparkan walaupon tak secantik foto dari DSLR. Semuanya adalah amat bermakna sekali.

Apapon, thanks a lot for your continuing support and encouragement.

2 comments:

~FAWA~ said...

oooo namo den pun ado...tq23x...den x sompat laie nk xplore tutorial ringkas masa kita dizcus tu....

S4Z said...

huhuh...takpo..takpo. next tyme lah... hhohohoho..