Sunday, April 3, 2011

Foto Koleksi Pelbagai



Sebenarnya saja je uploadkan koleksi beberapa foto lama yang aku rasa agak cantik kat mata aku. Mostly foto ni diambil menggunakan kamera henpon Sony Ericsson K81i, cuma terdapat 2 keping je yang gunakan Digital Camera Olympus.

Tengok warna coklat dia je dahhhh rasa nak makan, sedap & rangup!

Posing @ Majlis Berbuka Posa di KLIH.

Tak selalu, tapi kerap gak singgah menjamu selera kat sini. Not bad lah!

Sesapa yang rasa tingin nak naik bot pusing tasik The Mines, boleh la pegi try.
Harga takde la mahal sangat, tapi aku tak ingat berapa RM. =)


Durian. Musim durian datang lagi. Tapi skrg ni harga sang raja buah ni masih tinggi, so tunggu la kejap lagi bila dia dah melambak kat pasar malam & kat tepi jalan. Leh melantak puas-puas.

Cantikkan ukiran Arowana nih?

Ni antara koleksi foto foto bunga yang aku suka sbb sangat cantik!
Guna kamera hp je. Foto yang biasa tapi berwarna warni.



Ni plak foto kat kedai borong bunga di Petaling Street.
If tak silap time ni dah dekat dekat nak CNY kot.





4 comments:

Seroja Jingga said...

terima kasih datng blog aku..
dan kadang2 kita harus membiarkan gambar yang bercerita..mereke lebih tahu benarnye

S4Z said...

hi SJ,

thanks for your words. yup! biarlah gambar gambar pula yang membuka cerita.
=)

ChibimarukO said...

picture bunga itu saaaaangat menarik..teringin nk p cameron lagi..

S4Z said...

Chibi,

ye la kan, kat cameron mesti lagi cantik. kan? =)