Sunday, April 24, 2011

Test Shot : Seeking For Advice!


Entri kali ni just kesinambungan dari yang sebelum ni iaitu Test Shot : Aku Belajar Buat 'BOKEH'. Ekceli sebagai note untuk diri sendiri je.

After all, aku cuba dapatkan advice dari mana mana photographer yang boleh secara online. Dan, antara yang sangat friendly untuk memberikan komen & pandangan ialah Sdr Tarmizi Shukri.

So, aku share pandangan beliau tentang 2 foto di bawah yang aku forward kan dekat dia.


Aku tanya dia,
"Bro, if foto mcm ni dikira ada efek 'bokeh' tak?
"


TarmiziShukri's Blog :
"tak berapa sangat... cuba jauhkan objek dari latarbelakang/dinding.."



Untuk foto yang satu ni plak, aku tanya'
"Bro, pic ni camna plak level bokeh efek dia?"


TarmiziShukri's Blog :
"yg ni jadik.. esok2 try kat subjek yg lebih menarik, mcm potrait budak2 ke,
boleh join kontest yg tengah running sekarang kat blog :)"




Tarmizi Shukri boleh di approach melalui laman blog beliau iaitu:
http://tarmizishukri.com


No comments: