Tuesday, April 26, 2011

DiGi WWWOW Awards - Vote Now!



Rasa tertarik untuk cuba-cuba join pertandingan gambar anjuran DiGi iaitu “DiGi WWWOW Awards” tetambah lepas motivated by entri kat blog tarmizishukri.com, so aku decide nak join pertandingan ni yang DiGi buatkan dalam beberapa kategori tertentu. Since kategori yang satu ni je rasa mampu nak bersaing, so ni lah foto yang aku pertaruhkan.



Dan, ni ler pertandingan yang seumpamanya untuk pertama kalinya aku cuba cuba join. Bukan aper, saje je nak test. Huhuh...


Apapon, sokongan korang adalah dipohon untuk memberikan undi kepada foto aku yg satu nih. Walaupun background agak serabut tapi ini la foto yang aku rasa paling ceria dan menarik perhatian.

Pembuangan UNDI bermula sekarang; VOTE NOW!


1 -Mula-mula, klik kat http://www.wwwow.my/Detail.aspx?cd=260411191606665

2- Pastu kat bahagian bawah foto, korang kena login dengan akaun facebook.


3- Masukkan Captcha/verification code.


4- Pastu klik VOTE.


5- Thank you for voting.

No comments: