Friday, October 22, 2010

Karya Bermakna

Kartun dari Ujang

Believe it or not?

Illustrasi ni dah ada dalam simpanan aku dekat dekat 10 tahun dah. Ekceli illustrasi nih aku minta kat staf@pelukis dari majalah Ujang dan on dat day gak aku beli satu lagi koleksi karya Tembakau yang paling best iaitu 'Kartini'.

Illustrasi ni dilukis atas kertas A3 yang nipis ala ala kertas tekap. Elok lagi aku simpan. Jadi aku scan & letakkan kat sini untuk di share dgn korang. Memang lukisan tangan original. Banyak lagi lukisan lukisan tangan yang ada dalam simpanan aku, semuanya hasil hasil yang penuh bermakna.







2 comments:

~FAWA~ said...

dulu2 saya pun ada juga 2-3 keping...mana ntah hilang...paling best nizam bachok majalah mustika lukis my self potret versi katun...

S4Z said...

rugilah bila hilang. kena cari balik tu nnt. =)