Friday, August 26, 2011

Salam Aidil Fitri Untuk Semua





Bismillah hirrohmanirrohim


Dikesempatan ini, aku ingin mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidil Fitri
untuk semua yang sudi menjengah ke laman Mata Hati Jiwa ni.


Dengan rasa rendah hati, aku memohon kemaafan dan mengharapkan keampunan ke atas segala kesilapan, kekurangan dan kekhilafan yang wujud pada diri aku.


Maaf Zahir & Batin


Aku juga mendoakan agar kalian teman-teman yang menjengah ke sini akan bergembira
di Eidul Fitr yang mulia ini bersama keluarga tercinta, sanak-saudara dan handai taulan.
Semoga Eidul Fitr kali ini memberikan seribu makna untuk kalian.


Kepada adik-adik ku yang dikasihi,


Sungguhpun Eid kita pada kali ini berbeza dari Eid yang terdahulu, aku harap kita akan tetap menyambutnya dengan penuh kegembiraan dan penuh kesyukuran. Kita akan bersama-sama menziarahi pusara Ibunda tercinta seusai solat sunat Eidul Fitr.


Dan, marilah kita sama-sama berdoa semoga Allah menempatkan Ibunda kita dikalangan
mereka-mereka yang beriman dan beramal soleh.


Semoga di hari yang berbahagia ini dan hari-hari yang mendatang akan
memperteguh-eratkan lagi silaturahim dan kasih-sayang di antara kita hingga ke akhir hayat.


Amin


Last but not least,


Selamat Hari Raya Eidul Fitri
Maaf Zahir & Batin






Katakanlah:
“Hai hamba-hamba-Ku yang melampaui batas terhadap diri mereka sendiri,
janganlah kamu berputus asa dari rahmat Allah. Sesungguhnya Allah mengampuni dosa-dosa semuanya. Sesungguhnya Dialah Yang Maha Pengampun lagi Maha Penyayang.”

(Surah az-Zumar 39:53)



No comments: